Remote IT Support

Download hier de software voor remote support voor windows of apple op aanwijzing van uw support engineer

 WINDOWS

 MAC

Hospitality ICT?

Na 14 jaar bij een groot hotelketen verantwoordelijk te zijn geweest voor de ICT binnen 54 hotels en de benodigde nieuwbouw trajecten te hebben uitgevoerd, werd het tijd om dit om te zetten in consultancy.

Ik merkte dat het bij dit soort trajecten niet helemaal duidelijk was wat de grote verschillen zijn tussen een kantoorpand voorzien van IT of een hotel.

Nu na verschillende trajecten voor o.a. Hyatt, Marriott, Hoxton, SoHo house en een aantal niet merkgebonden hotels, merk ik dat het uit handen nemen van deze complexe Hospitality ICT zeer gewaardeerd wordt.

Sleutelkaart, POS, PMS, Gasten internet, TV en content, CCTV, Telefooncentrale etc. dit alles koppelen en live hebben voor de opening.

Kortom het complete Hospitality ICT traject uit handen en brengen tot een goed resultaat met het budget uiteraard in acht nemend.

Vriendelijke groet,
Dirk Kenter

Advieswerkzaamheden

Doel van de advieswerkzaamheden is door het merk gewenste ICT bedrijfsmiddelen te toetsen op relevantie, logica enz. en gelijkwaardige alternatieven aan te dragen zodat er ICT technisch en in financieel opzicht er een optimale ICT omgeving wordt gerealiseerd.

De advieswerkzaamheden zijn onder te verdelen in:

  • Het ontwerpen van de uitgangspunten
  • Het bespreken van de uitgangspunten met het hotel merk
  • Na goedkeuring van deze uitgangspunten het aanvragen van offertes bij verschillende leveranciers
  • Het beoordelen van offertes en het adviseren hieromtrent
  • Het begeleiden en implementeren van de werkzaamheden van diverse leveranciers in het lopende bouwproces
  • Het aanvragen en begeleiden van de diverse benodigde nutsvoorzieningen aangaande de ICT installaties
  • Het opleveren en afnemen van de diverse ICT installaties en diensten inclusief het begeleiden van de overdracht
  • Het eenmalig opleveren en het opmaken van een proces verbaal van oplevering
  • Het controleren van eventuele restpunten en de onderhoud- en bedieningsvoorschriften.

De bovenstaande genoemde werkzaamheden is van toepassing voor de hieronder vermelde installaties/functionaliteiten.

(a) Netwerkarchitectuur data en telefonie inclusief indeling Guest Network en Back of House Network.
(b) Hotel computer equipment.
(c) Software aanschaf en licenties.
(d) POS Equipment (Point of Sales) zoals kassasystemen en check in/out werkstations.
(e) High Speed Internet Access, bedraad en onbedraad (WiFi).
(f) IPTV en aanvullende VoD apparatuur.
(g) CCTV installatie.
(h) Koppeling Guest Network met installaties derden zoals; AV systemen zalen, GBS, PABX, etc.
(i) Ondersteunende werkzaamheden t.b.v. de UPS NO-BREAK voorzieningen in de MDF/IDF (MER/SER) ruimtes.

Informatieaanvraag

Neem contact met ons op om te kijken wat voor voordelen wij voor jou kunnen bieden